Organizace obsluhy v bufetu

Datum: 28.12.2015 | Vložil: Lenka

Dobrý den, nevím jestli tato připomínka patří přímo vám, možná ji předejte nájemci v bufetu. Při naší návštěvě nám připadalo nelogické, proč musíme vystát jednu frontu na zaplacení a potom další frontu na výdej jídla. Navíc v prostoru, kde není ani na frontu místo. Nešlo by zde zařídit nějaké vyvolávání podle čísel, například na obrazovce? Jakmile by se číslo objevilo, tak by se zákazník přesunul k výdeji a vyzvednul si zaplacenou objednávku. Určitě by to zvýšilo komfort hostů Bezručovy chaty. Zkuste o tom prosím popřemýšlet z pohledu hostů, ne z pohledu personálu. Hosté také ocení papír na toaletách a také trochu více háčků v této místnosti - například v prostoru u umyvadel. Zvlášť teď v zimě, lidé mají batohy, hůlky, bundy, měli by mít možnost si tyto věci při umývání rukou odložit někam jinam než na zem.

Přidat nový příspěvek